what i did in brighton (when i wasn't skateboarding, studying or dancing) // moleskine drawings

"Travel isn’t always pretty. It isn’t always comfortable. Sometimes it hurts, it even breaks your heart. But that’s okay. The journey changes you; it should change you. It leaves marks on your memory, on your consciousness, on your heart, and on your body. You take something with you. Hopefully, you leave something good behind." (Anthony Bourdain)

tuhle písničku hráli v Bill's, mým nejoblíbenějším brightonským podniku. zeptala jsem se servírky co je to za písničku, nemohla si vzpomenout a tak začla obvolávat další servírky a nakonec mi napsala název písničky do svýho bločku. Bill's je super. tancující servírky a usměvaví čišníci a nejlepší hamburgery. | spící holub na věčné časy

Vell z našeho jarního focení a lyrics The Streets | můj Penny (je to láska)

La Dispute a návrhy na tašky | ♀♀ (tenhle jediný obrázek není z Brightonu, ale moc se mi sem hodil)


když jsme byly v Londýně, PePe mi dal knížku o designu. říkal ať ji využiju a roztříhám, protože nevěděl co s ní (mám ráda takovýhle dárečky) | kresbičky z kavárny (♥ je od Viktora)



5 komentářů:

  1. aah super! ja na svuj moleskine nedam dopustit a cmaram si do nej vsechno.

    OdpovědětVymazat
  2. paci sa mi Tvoj styl kresby, najma topanocky a...tie kolienka! (ok, takto to znie az trochu uchylacky ale necham to tak, nie, nie som ziaden kolenofyl)

    OdpovědětVymazat
  3. ja to zhrniem takto.... mas cit pre detail :)

    OdpovědětVymazat