inner storm

Dneska se mi v hlavě honilo všechno kolem bouřek a bouřky kolem mě. 
Poslouchejte tady

(^pořízeno na ajfoun)

 
mmm yes, roll 'em up!

8 komentářů:

  1. Tak to je fantastický. To prostředí, barvy, rtěnka.. vážně tleskám, moc se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. diky .) hodne rozpoluplnych nazoru na tyhle fotky slysim!

      Vymazat
  2. Mě se líbí ta druhá a poslední (jak má viki špinavý záda .D).
    Rozporuplný názory na to slyšíš nejspíš proto, že jsou ty fotky nějakým zpsůobem takový ostrý, pichlavý (ale ne co se týče expozice, kvality nebo tak, na to nenarážim). Teď to myslím hlavně při prvním pohledu. Není to taková ta prvoplánová líbivost, musíš se prodrat tím křakem, což uděláš, protože to v tobě vzbouzí nějakej pocit, a o to vždycky jde. Vzbudit pocit. Nejhorší je, když to lidi nechá klidný.

    Od teď už jenom ajfounuješ? .D

    v.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od tý doby co jsme se o tom bavily v metru je to pořád stejný .D
      Ajfounem je to jednodušší, rychlejší, pohodlnější (viz pražské výletování bez primární záminky fotit) a výsledek snad téměř stejnej (znáš můj pohled na technickou stránku digitální fotky - není to to nejdůležitější).
      Ale fotky, se kterými chci být ve výsledku spokojená, fotím to pořád na zrcadlovku. Tomu se prostě nic nevyrovná, žádnej ajfoun .D O level výš jsou analogy, ty pro mě mají pořád největší kouzlo, význam a vztah k té práci(fotce).

      Hlavně když to vzbudí pocit - přesně. Ať z toho lidi mají dobrý dojem nebo špatný - hlavně, že nějaký mají.

      Vymazat
    2. Rozumim tomu, ja ted fotila pul roku jen na mobil, a kdyz mi to zahlasilo plnou pamet, doslo mi - aha! Ja mam jeste zrcadlovku.

      Vymazat
  3. Úchvatné! Takové... umrlčí. Dneska je vůbec takovej divnej den smrti, pohřbů, mrtvol a teď mi do toho všeho zapadají i tyhle fotky...

    OdpovědětVymazat
  4. bozsky fotky, skvela atmosfera, bozi, bozi, bozi!

    OdpovědětVymazat