Věci, ve kterých nacházím energii a cestu, když je ztratím:
- jazz
- knihy (pro ztracený malé doporučení: deníky od keitha haringa, jen děti od patti smith)
- podzimní počasí
- koláže, fixy a akvarely, ikdyž to ne vždycky dopadne hezky
- výlety a divadla
- lezení na vysílač
- lidé, kteří mi dokážou energii dodat a cestu zase najít. ti, od kterých si mám co vzít.


V posledních dnech mě udrželo při životě:
- slepení starého přátelství a zjištění, že se od školky vlastně nic nezměnilo
- uvědomění, že mě pomluvy neuvrhnou do dlouhodobých depresí a pochybování o sobě samé
(našla jsem svou cestu a hodlám v ní pokračovat - nepotřebuji k tomu souhlas a pochopení svých spolanů)
- smíření s tím, že život plyne a pozvolna se mění a nejde na tom nic změnit



Seznamy to nejsou úplný, ale potřebovala jsem to napsat.

4 komentáře:

  1. tyvole po půl hodině se konečně česká stránka v deutschlandu načetla. a stálo to za to. ach a ještě si ulevit českym tyvole. hele jestli mě čteš na tumblru,tak víš jak se mám. ale nevíš, že mě při životě drží právě deutschland! :) ten vysílač ti hrozně závidim. dneska jsem si na tebe vzpomněla,víš jak? tak zaprvý monki a zadruhý v hamburgu je každej mann sehr stylish, aber frauen auch a já si říkala, že ty bys i tak nějak zaujala. že třeba v česku někoho možná zaujmu, protože tyvole v brně třeba martensky, lool. a tady prostě každej druhej.chápeš. no. už neumim česky, entschuldigung mich

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. och du, danke für deinen lieben Kommentar! na tumblru jsem tě teď právě vystalkovala, tak super .) moc mě zajímalo, jak se ti tam asi první dny daří, protože viktör říkala, že tam na začátku října pojedeš. tak mam moc radost, že to dopadlo tak hezky, soweit.
      děkuju, že sis na mě vzpomněla!
      (ich fehle hamburg! ich fehle das monki steingeschächt am meisten, aber schhh! .D)

      Vymazat