17/8/2013 Nezastavim se, nespim, nezdravě jim a mam se skvěle.

Dámy a pánové, představuji vám holandské důkazy toho, že jsem vskutku velmi fotogenická perzóna.

David Bowie & Brian Duffy exhibition in &foam



pojďme na stejk

prosím

pokus o něco někde

classy bič as always
Líbí se mi, jak je můj blog tak ohromně nechronologicky seřazen, že není možné abyste věděli co jsem kdy prováděla, pokud tedy nejste zkušení stalkeři a nedychtíte po tom, zjistit tyto informace i jinými cestami. Jsem prostě bordelář, že ani můj blog neni uklizenej, všude je prach a zbytky od oběda, a kytky mu usychaj na záhlaví, ale můžu jedině doufat, že na prach nejste alergický.

6 komentářů:

  1. Že ty jsi osříhaná! Fotky skvělý, daleko lepší, než nucený úsměvy a trapný pózičky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě mi ty vlasy už docela dorůstají! .D jen ofinku jsem si ostříhala )

      Vymazat
  2. jako vždy yadnee, jako vždy skvělá!

    OdpovědětVymazat
  3. To se ví, že jsi fotogenická persóna! ;)
    Hm, můžu mít na svém blogu taky bordel? Začalo mě to docela lákat. :D Ale já bych to dlouho nevydržela. Pak už by to mátlo i mě samotnou...

    OdpovědětVymazat
  4. já mám na blogu uplnej bordel. nebo spíš teď už ne. vyházela jsem ho a blog není, opět. ráda se stěhuju. nejdřív si musim udělat pořádek v hlavě, pak v pokoji a pak možná začnu odznova.
    zbožňuju tu druhou a na třetí máš oči jak žralok.

    OdpovědětVymazat