shopaholické nahotinky --- fópá


jupí, konečně jsem se k tomu dokopala! poslední dobou mám choutky tvořit víc, a tvořit nejen do svých šuplíčků.

to znamená starat se o svého alternátora. alternátor byla vlastně taková nálepka na moje plátěnky a upcyklovaný oblečení, kterou jsem před dlouhými léty zavedla na votočvohoz a na tumblru, protože mě v té době nenapadla jiná možnost, kde něco takového založit. alternátor byl tenkrát jen takový 'vedlejšák', něco, čemu jsem nevěnovala valnou pozornost. občas jsem v záchvatu kreativity přetvořila tričko ze sekáče nebo pomalovala plátěnku, ale neměla jsem v té době nějaké ambice posunout to někam výš.
ale to už nepla. ještě pořád si lidi moje motivy na tašky/trička žádají a mě to těší úplně stejně jako na začátku (čtěte "pořád z každé zakázky skáču do stropu"). a proto chci něco vlastního. něco, co si sama vytvořím víceméně od základů. něco, co bude jenom moje a o co se budu ráda starat. Fópá místo alternátoru.
a tak jsem konečně využila momentální čas svaťáku k založení online shopu. konečně dát mojí taškové/tričkové/jakékoliv tvorbě nějakou oficiální podobu. a mám z toho velkou radost!

díky bigcartelu máte možnost vidět, které věci jsou volné nebo vyprodané, což jste dřív na tumblru nepoznali. votočvohoz je založený na komunikaci mezi prodávajícím-nakupujícím, a díky tomu je prodej/nákup pomalejší. na bigcartelu můžete žádanou věc koupit během pár minut.
z votočvohoz postupem času zmizí veškerá moje tvorba, protože k tomu ta stránka ani není určená. na druhou stranu tumblr této tvorbě určený budu stále aktualizovat a pokračovat ve své "databázi" prací, takže ho samozřejmě nezapomeňte sledovat .)
zkrátka samé skvělé zprávy! no, já se z toho těším pořád jako malá.

klikej a těš se taky!

Žádné komentáře:

Okomentovat